it's not far away now

åh, nu har jag slitit med packningen ett tag, hjälp altså.. går väll sådär kan man säga..
just nu har jag samlat på mig 6 klänningar, 12 toppar/t-shirts, 6-7 linnen/tubtoppar, 2 par jeans, 3 par shorts och 4 par kjolar... jesus liksom!
och sen kommer de till koftor och underkläder + badkläder.. tänk om jag blir satt på ett flygplan hem med den väskan själv... omg... uuörrrkk
nej nu tänkte jag faktist slå på kenny starfighter, lite nostalgi över det minsann!
sen ska jag sova djuuuupt o gott, stiga upp i ottan och plugga. bläh
skriva engelska,plugga engelska och skriva no&so
det var nog allt jag hade... är klar med matten och bilden så de är chill nu (:
svenskaboken sparar jag till solstolen, visst?
puss på er söta!


fredag morgon åker vi, najsigt värre? om man nu ska tro på resten av prognosen är de altså dessa dagar jag ska schhhteeka (: men kan ju alltid hoppas att de blir fler soltimmar

Kommentarer
Postat av: Gabriella

ofta du tar med dej så mycket om du bara ska vara iväg en vecka :P

2009-02-19 @ 09:32:57
URL: http://gabriellasandstrom.blogg.se/
Postat av: erika

jag kommer tidigast hem mitten av vecka 10, sen hur du räknar ut de är frågan...

2009-02-19 @ 11:12:36
URL: http://erikass.blogg.se/
Postat av: anonym politiker

åååååh avis

2009-02-19 @ 14:23:24
Postat av: tove

haahahahah, kan förklara varför jag hette så senare.

Det var iallafall jag som skrev det översta ;) hihi

2009-02-19 @ 14:24:42
URL: http://soderstromtove.blogg.se/

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0