ingen sol så långt ögat kan nå

hej hopp (:
jag är uppe, ovanligt pigg. och har så vart i ungefär 3 timmar nu, helt otroligt faktist!
håller på o fixar mig lite eftersom jag snart ska träffa på nathalie i centrum där vi tänkte fika, titta på lite vårkläder och sånt, något som uppmuntrar en lite i de här äckelvädret!
jag tänkte inte shoppa något direkt, men man vet ju aldrig. kanske finns något att fynda fortfarande?
om mindre än två veckor åker jag och päronen till grankan, så man vill ju ha lite cash över. men fortfarande så behöver jag bikini och lite sådant. får väll ta och önska mig kanske? :)
nej nu ska jag sätta på mig en tröja och sedan ska jag be pappa skriva ut en sak
puss!


de härliga hotellet i maspalomas, men jag har läst att de tydligen ska vara
 ett avlägset ställe med mycket nudister, HJÄLP!?


Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0