fridaaay

hejsan, här sitter jag . glad för att de äntligen är fredag, en skön slapp helg på g!
aauuuhhh säger jag bara (:
tänkte lägga mig och samla lite krafter till kvällen, känner mig lite lagom luddig. kanske blir en liten nap, annars blir de lite mys i sängen bara. sitter just nu och lyssnar till de min bror beskriver som "fredags-låten"
juste, igår tänkte jag skriva ett inlägg där jag tänkte citera magnus uggla. blev inte av så..  som avslutning av detta, ganska meningslösa inlägg tänkte jag dra till med det (;

"Jag dansar aldrig nykter någonstans
aldrig inte en chans
att jag dansar nykter
kallat´t undanflykter
om du vill
Utan minsta promill
står jag still"
- jo jag dansade faktist!
(hur skön var uggla inte i den videon?)


Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0