film-plugg

hejsan (:
sitter här i härliga myskläder, nyduschad och med håret uppsatt i knut.
vädret är inte men man gör väll de bästa av de = stannar inne
gick upp redan kl halv 9 idag, eftersom jag hade match.
vi spelade mot tyresö trollbäcken och vann lätt med 7-1,
vi skulle kunnat göra många fler mål men i sista perioden spelade vi mest runt,
 vi fick ganska bra spel och de känndes som en träningsmatch,
 visst hade de varit roligt om vi hade gjort mer mål,men de spelar inte så stor roll
nej nu är det iallafall söndag, slutet på en ganska torr helg som kommer fortsätta i den riktningen,
söndag är ju den så kallade "plugg-dagen" och i och med det tänkte jag sätta på en film.
på vilket sätt är de plugg kanske ni frågar er själva?
 jo, de är inte vilken film som helst, utan Forrest Gump, en film på 2 timmar och 16 minuter.
som vi ska göra en filmrecension på, jag tänkte att de skulle bli bättre för mitt minne att jag såg den igen
så nu ska de smaskas lite nudar, dricka lite mjölk och svulla på en semla, allt för att göra filmen liiiite roligare (;
ha en bra dag :d


citerat :"the world will never be the same once you've seen it through the eyes of Forrest Gump"

Kommentarer
Postat av: tove

haha , alla måste nog se den en andra gång tror jag.

Jag förstog inte ritkigt vad du menade med komentaren men jag får väl titta på den så jag förstår ;)

2009-02-08 @ 19:56:59
URL: http://soderstromtove.blogg.se/

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0