day 3

hejsan hejsan goa people (:
jag sitter har och nordar mig as usual, hihi
why not liksom? tidsfordriv ar alltid bra, + att mina filmer verkligen inte kommer racka i 2veckor... glomde lagga in avsnitt 2 av kenny starfighter... lite sorgligt :(
har redan stoppat i 2e i automatisen och de borjar lida lite mot sitt slutt... 8 minutos left liksom...
justeeeee, tankte ju beratta lite om att bilden pà poolen jag la in lite langre ner... (hittar inte bilden i arkivet och jag pallar inte spara nàgot pa den har datan... da bor vi ungefar .... rakt bakom? eller nar jag tanker efter sa ar de snett till vanster.
iaf, lite info om vad som komma skall : vi har hyrt cyklar till och med torsdag i think? sen hyr vi bil over helgen, sa pa fredag blir de typ utflykt till las palmas, dee najs. sen ska vi ev. dit pa lordag, anda skillnaden ar att pappa hankar da typ. han ska ju aka runt pa massa golfbanor pa hela grankan sa vi forsoker aka pa lite utflykter sjalva.
idag har vi gassat vid poolen, jag har fatt en nagot konstig branna.... typ rosa pa framsidan laren, thats it liksom... typ 2h i solen... buhu liksom... kan inte pasta att solstolarna ar nagot bekvama att ligga pa liksom..
nej men, imorgon ska vi utforska maspalomas "oken", eler typ sanddynor.. de va tydligen nagon slags kamelridning dar, papap tyckte att jag skulle testa, tills han fick veta att man typ akte i en "korg" pa sidan av den.
och jag fick veta att kamelen bara hade en puckel, what up liksom?
en kamel ska ha tva pucklar och dar med basta! ingen jákla billig dromdar skit for min del!
over and out

Kommentarer
Postat av: tove

är så avundsjuk på dig, vill också till värmen! de e typ 3-5dm snö här på vissa ställen :'( <33

2009-02-22 @ 23:51:23
URL: http://soderstromtove.blogg.se/
Postat av: Lotta

Instämmer med Tove...Det är verkligen för mycket snö här! och när jag drog upp persinen igår morse stod min granne och skottade! Wtf? Jag vill ha vååååår. Men imorgon drar jag till London, enligt SMHI ska de bli runt 8 +!!:)

2009-02-23 @ 11:44:10
URL: http://lotteas.blogg.se/
Postat av: sofia

Hehe vad?? jag giillar snön ju:D om det nu ska vara vinter så får det banne mig va snö också (fast jag sörjer min vårjacka..)Rullade runt i snön igår, helok faktiskt, men jag såg för hemsk ut! Ska också till London, fast på onsdag så bye bye snön;)

2009-02-23 @ 13:37:14

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0