dag... 4?

hejsan godingar, what´s new?
vad ska man saga om idag... nja inte sa varst mycket. gótt dag iaf
dagen bórjade med en liten cykeltur till stranden, en promenix langs strandpromenaden.
och jag kan ju inte annat an att holla med beskrivningen jag hittade veckan innan , citerat ; "ni kommer se manga nakna kon pa strand"
oj oj oj, hemskt var de verkligen. och de vársta.
har ni nan gang sett nudister spela volleyboll!???
inte jag heller. dar drar jag fran och med nu min grans. fy fan va hemskt!
at en god canarisk sallad till lunch, sedan en harlig laxpasta till midag, finito
nu blir de avslutning pà rummet med lite film, far se vad de blir ikvall... har tyvarr sett klar pa kenny starfighter... och nu ar jag taggad som tusan till 25/3, ellinor om du laser de har sa tror jag vi far ta en kváll da vi strackkollar pa hela serien, hur najs e d inte?
imorgon blir de nog chill dag igen, ar tydligen nagon slags helgdag har(?)
lite schtek vid poolen antagligen
see u later amigos, enjoy the snoowww
with love ♥

ps. puss pa min soetis tove som fyller 16 om nagra timmar, tanker pa dig (: ♥


Kommentarer
Postat av: tove

åååh jag missade dig när du var inne på msn, va tråkigt. Jag blev firad utav syster min,

Tack så mycket gumman, snart är jag lika stor som du är :D weiii <3

2009-02-23 @ 23:07:56
URL: http://soderstromtove.blogg.se/

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0