a quickie

hejsan hejsan, sitter här och har väll lite små bråttom nu kan man säga... har samling om 30 minuter och då ska jag vara på plats med nyckel och allt, hoppas de går bra iaf! idag hade vi sovmorgon till halv 1, eller ja.. då skulle vi vara i skolan. jag for upp ur sängen redan kl 9, duktigt va? imorgon är "alla" våra lektioner inställda så vi är typ lediga, vår no lärare e sjuk, och så har vi typ ingen vikarie i idrotten, så de strulade ihop sig lite.. efter mattelektionen idag stack jag o några söta till centrum och fixade lite grejer. jag köpte bla, skoinlägg, strumpbyxor(bruna tunna ni vet?) och en bikini överdel (: den var faktist lite cool, typ vit med lite svarta och rosa krusiduller på.. ni lär få se den sen iaf
nu ska jag snappa åt mig mina träningskläder och dra till bussen
pussar!

Kommentarer
Postat av: joyce

Ny tävling hos mig om du har storlek 27/32 så var med å tävla nu ---> http://kemmielynleysen.blogg.se/2009/february/the-last-tavling-this-month.html#comment



puss åkram

2009-02-18 @ 17:52:32
URL: http://kemmielynleysen.blogg.se/

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0