julstress

hejsan söta! ligger här i sängen och pular lite med min träningsdagbok...
det är verkligen svårt, skriver utvärderingar av enskilda träningar i efterhand...
nu ångrar jag lite att jag inte tog mig de 5-10 minutrarna efter för att anteckna ner, har skrivigt lite stödord till hjälp men de är till någon jättehjälp... hur ska jag komma ihåg hur länge jag sov kvällen innan träningen förra veckan? eller hur långt innan träningen de var innan jag åt. blääää, tror de kommer bli lite skumma utvärderingar men wtf.
läraren har faktist sagt att han verderar den praktiska idrotten mest, så de hoppas vi på! han verkar gilla mig också :-)  sedan ska jag också göra en uppgift där man ska vara utan mobilen i en dag och sedan analysera det. ska bli lite intressant, men tror jag kommer bli mer stressad av att inte ha den än att ha den!
nu blev de lite flumskrivning men..
det är en hektisk sista vecka innan jul, har handlat två julklappar hitils.. men vet inte hur många jag ska köpa(!?)
(om ida eller åsa läser detta, ska vi byta presenter i år?)

de jag har köpt är iallafall till brorsan och pappa, fast är inte klar med brorsans än, funderar om jag ska köpa till en sak, han brukar ju ofta ge mig ganska mycket, nog för att han har ett jobb men ^^
vad ska jag köpa till mamma då? panik
såg en grej inne i stan idag men är lite tveksam..

i skolan är de ganska chill, förutom träningsdagboken då.
imorgon ska alla brudar hem till tvillingarna o mysa och skoja lite.
på torsdag så är de någon slags julklappskväll med innebandylaget, ska bli lite mysigt (:
och på fredag så är jag typ ledig från skolan(inga lektioner?) men på eftermiddagen ska jag och jessica in och kika på en tvinspelning av en ny serie som heter typ "min syster och jag", de är typ de som gjort svensson svensson och ica reklamerna så de kan väll inte bli dåligt? haha ;p

nej nu måste jag skriva vidare på min träningsdagbok, bläää.. sen ska jag sova!



Kommentarer
Postat av: Åsa

Hade inte tänkt det

2009-12-20 @ 14:50:49
URL: http://tvins.blogg.se/
Postat av: Naima



Hejsan vännen !



Fin blogg =),Allt bra med dig ?

Jag vill gärna pressentera min blogg till dig där jag skriver mycket om smink & hustips, besvara alltid på frågorna angående smink & hud och har du frågor så finns svaret hos mig alltid :)



Kram // Naima ( www.naaimas.blogg.se )

2009-12-24 @ 17:52:10
URL: http://naaimas.blogg.se/
Postat av: Natalie - It's all about attitude

vilken snygg blogg du har :D

ta hand om dig!

2009-12-26 @ 02:19:31
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/
Postat av: tove söderström

jag vet

2010-01-14 @ 19:48:15
URL: http://tovuss.blogg.se/
Postat av: Gabriella

vad menar du med gilla knappen? :P

2010-02-02 @ 19:11:25
URL: http://gabriellasandstrom.blogg.se/

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0