tick tack tick tack

tjoho alla söta, vad har ni för er?
jag sitter och funderar över kvällen, imorgon kväll åker jag&familjen upp till landet för att fira farmor..
även om jag vill träffa kusinerna och så känns de bara som slöseri på en av sommarlovets sista helger.
vill ju hinna träffa mina sötnosar så mycket som möjligt! nu är de bara 13 dagar kvar! herregud! inte ens två veckor.. och när jag kommer hem är de drygt 9 dagar. fan va hemskt..


svängde förbi centrum med pappa idag för att köpa present till farmor, detta söta klockhalsband fick följa med mig.
köpte den på *trumvirvel* claes ohlsson, otippat värre.. halva reapriset, 59 ynka kronor (:

Kommentarer
Postat av: tove söderström

sv: aaah verkligen. hon skulle aldrig kunna sjunga sådär med den där dansen liksom .... tråk

2009-08-07 @ 15:13:25
URL: http://soderstromtove.blogg.se/

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0