helghelghelg ♥

hejsan alla goa!
sitter här och har precis dressat på mig..
om en timme ska jag iväg med familjen på middag, ska fira en sak typ..
en lite konstig sak men iallafall, inget att snacka om egentligen.
efter de så ska jag väll träffa tjejerna och några till för en liten mys/filmkväll..
tror de får bli så iallafall(?), imorgon skulle vi haft inspark och umgåtts
lite tjejerna i klassen men den blev flyttad till näst-nästa helg så.
så om de är någon som vill boka upp mig imorgon kväll är de heelt ok
nej nu ska jag typ sminka om mig, känns som att jag kommer vara vääldigt uppklädd under filmkvällen,
men de får jag väll ta? kan ju inte klä mig som en luffare när vi ska på resturang, hö-hö
see u later ♥

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0