en bra vän kan lyssna och förstå

hm.. jag vet inte vad jag ska skriva, var hemma idag. mådde inte bättre än igår direkt
har inte varit sugen på något igen, kan knappt tro att de var en vecka sen jag mådde så himla bra..
det ända jag ändå velat göra va att träna, eftersom min största grej var huvudvärk och illamående.
men fick inte för pappa så var tvungen att skriva in en kråka i gbn om att jag var krasslig, vilket är sant
men tack vare de så kanske jag inte får spela imorgon, tråkigt
eftersom de verkar bli en rolig match, de vi ska möta förlorade sin första match med 11-0, inte så imponerande direkt...
men min tränare sa att jag får spela om någon annan blir sjuk eller inte dyker upp,
man kan ju alltid hoppas *skadeglad*
kvällen har varit lite upppiggande iallafall, snackade med tove i över 3 timmar tror jag?
jag öste massa saker över henne, hon var mitt bollplank för kvällen
de är jag otroligt glad för, fick ur mig massor av sorg&ilska
dock slutade de kanske inte på bästa sätt
fick utrymme att utrycka mig för en person, jag fick samtycke och tove tog saker i egna händer, nu ska hon tydligen snacka om de imorgon med den personen.. får se hur de går för min del, om jag ens orkar gå till skolan. just nu verkar ingen bry sig. ända anledningen att gå är att få spela matchen, om de nu går. ooch slippa överdriva för pappa.

Kommentarer
Postat av: Lotta

hmm...

2009-04-22 @ 17:34:58
URL: http://lotteas.blogg.se/
Postat av: Fotofix

Hoppas du får en fortsatt trevlig onsdag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

2009-04-22 @ 17:36:47
URL: http://fotofix.blogg.se/
Postat av: sofia

Vilken person?:O

2009-04-22 @ 17:47:01
Postat av: Ida

sv: haha säkert de finns säkert i haninge också, 69 spänn ;)

2009-04-23 @ 21:40:12
URL: http://tvins.blogg.se/

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0