gris mamman är hemma ! (:

hejsan sötnosar , snålt med bloggande i helgen jag vet.... :/
får skylla på att jag helt enkelt inte vart hemma så mycket...
för att ta de från början då... i fredags ( strax efter gris inlägget) kom emil och pappa hem med pizzahut , jag som var så sugen på sushi .. pappa kompenserade med att skjussa mig till ellinor där jag skulle tillbringa natten med tjejerna , kom dit och då skulle dom andra äta... eftersom pappa och emil snodde så mycket pizza så snyltade jga lite där med (;
kvällen fortsatte med "stripp-limbo" och lite modevisning med ellinor gamla kläder.. hehe... kuligt
sen blev ju alla så damn sugna på cola så vi drog ut en sväng till statiol och sen lekte vi lite med en kundvagn som vi hittade i diket , vi försökte också köra drive-in med den ... men dom dissade oss :(
man var tydligen tvungen att ha en "bil" , lol eller vad?
när vi kom hem så såg vi filmen wanted , helt okej film.. dock väldigt overklig i vissa scener. men den slår inte the hills have eyes 2 , som sofia tyckte... men du sov väll typ hela filmen gumman  ? (:
efter den så fixade vi oss och sånt ... sen låg vi på övervåningen och snackade från kl 3 till typ kl 5 ?
då var jag tvungen att ryta håll käften några gånger , hehe (;
vi skulle nämligen upp tidigt för att fixa gabriellas tårta , johanna ställde klockan på 8 , men vi orkade inte gå upp förens kl 9, vi hade planerat o vara hos henne typ kl 10 , men 20 över hade vi inte ens gått... hehe
blev en promenix med vår kära kundvagn fylld med väskor och charlie balanserandes på en tallrik med tårta
vi kom fram och hon blev väldigt överaskad, haha ... speciellt med kondomerna gömda i tårtan... :d
efter de åkte jag hem , även fast med 3 timmars sömn på nacken så satte jag mig vid datan utan tanke på att sova igen något . sen så föreslog kusin att vi skulle göra något , så den planerade mysiga hemmakvällen blev flyttad till deras place, köpte lite godis och mös till filmen juno , bleeker i filmen är så söt!
åsa och jag somnade 1 och jag gick upp sen vid 11 nästa morgon , den dagen blev rätt slö då vi tittade på tv, spelade kort medans åsa bakade bullar , som förövrigt var väldigt goda (;
jag åt hos dom och sen kom jag hem vid halv 8 , sen dess har jag slötittat på hål i väggen och halva miss secret agent 2 innan jag kom hit och började ladda in ny musik till min mobil i typ två timmar... hah
nyss kom mamma hem , åh vad jag längtat .. jag är nog lite mammig trots allt . men vem är inte de?
hon gav mig några söta presenter i form av ett halsband , en ring och ett par örhängen  (:
nu ska jag knåpa ihop några bildinlägg innan jag går till sängs ,
pusss





mamma och jag ? (a)


Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0