dagen efter

hejsan sötingar, sitter här och är lite smått besviken över mina vänners dåliga uppdateringar sen igår.. men jag ska väll inte säga nånting (a)
festen igår var jättetrevlig... men känndes konstig då alla hade "tjompiga" frisyrer , högklackat och värsta klänningarna (förutom charlie som agerade kille då , med fluga och allt ;d )
kom dit vid 5 och vi "minglade" lite med tarpenad och crostini och lite päroncider tror jag de va?
vi käkade en god 3 (4)rätters middag bestående av laxtoast, pasta och en god lite wannabe panacotta/cheescake efterätt . mumsigt iallafall , alla var väääldigt proppmätta efteråt , + att några var lite spyfärdiga , ink mig .. hhöhö
vi sjöng lite singstar , dansade lite och pratade .. sedan käkade vi tårta , fattar verkliogen inte hur jag orkade!
puh säger jhag bara.. men den var god iallafall (:
vi drog ut en sväng och sedan så satt vi uppkörda i soffan och hade tjejsnack och käkade chips... tror ingen var så sugen på att hålla på att hoppa och sånt efter all mat .. hehe...
åkte hem vid 11 , satt vi datan och kom i säng vid 3 ..
och var blir inte bättre då än att pappa och grannen börjar borra nere i köket vid 10 tiden så att de låter som att huset är rena rama jordbävningen !? låg typ i en timme och försökte somna men vid 11 slutade dom och började jobba med lite tystare saker... så jag sov tills halv 1 och var ganska utvilad, men ändå inte... kännde mig som en sömngångare när jag tillslut pallrade mig ur sängen ...
nu ska jag bläddra igenom lite burda tidningar efter lite klännings mönster , pusss


Kommentarer
Postat av: emma

Ta det lugnt nordh snart kommer jag med ett inlägg från gårdagen och massa med bidler.

2008-09-28 @ 15:20:57
URL: http://www.emmazblogg.devote.se
Postat av: Jessica

råkade se i en tävling att du bor i haninge :) kul, jag är därifrån och har släkt kvar där..nu bor jag i en håla i skåne :P ;)

2008-09-28 @ 18:57:10
URL: http://sayyouwill.blogg.se/
Postat av: Julia

ofta när man är ute så blir det dåliga updateringar dagen efter

2008-09-28 @ 19:21:33
URL: http://jsomijulia.blogg.se/
Postat av: Julia

that's funny för jag läste :P

2008-09-28 @ 20:56:36
URL: http://jsomijulia.blogg.se/
Postat av: Julia

nej men jag skrev ju såklart det jag tyckte passade in bäst in ditt inlägg :P kan ju inte göra mer än det eller hur?:)

2008-09-28 @ 21:02:55
URL: http://jsomijulia.blogg.se/

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0