sjuklingsdagen

hej sötnosar, jag ska snart gå och lägga mig... är trött och orkar inte plugga mer... har försökt hitta fakta om mitt svenska ord "stötesten" vilket verkar vara ganska omöjligt... har hittat de i några lexicon men de står inte mer än vad de betyder .. *suck*
funderar på att ha med en liten "undersökning" i min presentation där jag undrar hur många som vet vad ordet betyder . så jag frågar er mina läsare , vet du vad stötesten betyder / har du hört de förut?
sen måste jag också börja på min hemtenta.. men innan jag börjar måste jag fixa mitt word som inte funkat sen jag köpte datorn från början...
idag så var vi typ jättefå i klassen... och på kursen skulle hälften av hälften laga mat,  de var skojsigt.. bara de att råvarorna skulle finnas på 2a världskriget... min grupp gjorde biffar och en slags potatis/morots mos.. hehe , jag var ju lite av den kreativa typen ;)  vid lunch så drog sofia och johanna hem så vi var bara 3 personer i vårt "gäng" kvar.. vi brukar liksom vara 8 ...
på eftermiddagen hade vi en skön spanska lektion ( vi var bara 9st ) där patrik visade oss den nya inlärnings metoden han jobbade med för 2 år sen .. de var faktist kul , ganska soft ... inga mer uppgifter på papper , wihuuu och de bästa... ingen mer viktor :D  sen hade vi studietid och vi jobbade typ i en kvart innan vi drog hem.. hade inte så mtk att göra..
sen jag drog hem har jag varit hemma , legat död typ i soffan och nu på kvällssidan har jag pluggat lite matte... eftersom svenskan och so:n var lite konstiga... jobbiga tobbe som ger mig ett ord de inte finns nånting att skriva om :o riktigt bitchiggt.... nej nu ska sova, undrar hur många som kommer till skolan imorgon.. ska bli kul att se , charlie har iallafll lovat mig att inte stanna hemma , eftersom hon intye e sjuk (a) jaha... fick precis reda på att hon har lite ont i halsen , greeeatt... jag kommer bli äkta lonley... typ alldeles själv om inte hon kommer...
aja pussss




tänkte kompensera lite med en "dagens outfit" 
jeans från cm , skor från le coq , topp från *host* kappahl , jacka från london och sjal från h&M ( den jag köpte för någon dag sen .. i love it! )

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0