trötter


gäsp gäsp gäsp..... nu har colan tagit kol på mig , höhö ...
tänkte lägga mig i sängen och slö titta på top model 5 ,
visar mina shoppingfynd imorgon när jag orkar... men större delen av dagen kommer nog ägnas åt att fixa mig inför gabriellas tjejmiddag , hjälp altså! jag har "no clue" vad jag ska göra med mig själv (haha) .. ingen aning om håret eller nånting! tips på håruppsättning som skulle passa , eller varför inte lite sminkråd ?
vore shyssst , hah... lägger också upp bild på klänningen .... tror jag får låta den va som den e med skärpet och de... ser lite konstigt ut men vafan... mitt silvriga skärp passade inte så . ser nog bättre ut med än utan iallafall.. men alla "fållor" och sånt..
nej nu ska jag sova , pusss 
lik mig eller `? (;

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag skulle nog satsa på någon färg på ögonen, typ lila eller nått sånt eftersom kläningen är svart. Håruppsättningen så skulle jag satsa på en snygg knut. Liksom du vet när man snurrar håret och sedan rullar det till en knut. Hoppas det hjälpte lite.

2008-09-27 @ 10:54:41
URL: http://tvins.blogg.se/

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0