spelar de någon roll ?








letar ju som sagt till en klänning att ha på gabriellas "gala" fest , har sett en söt
 på h&m som tyvärr var slut i min storlek för någon vecka sen , fanns i trend och
 var typ en korsettaktig modell i en blå-grön färg... mmm... dock kostade den
400 och jagh skulle va uber pank om jag hade köpt den då
+ att jag inte visste att hon skulle ha fest då (;
trodde att jag hade provat alla på ginatricot innan jag såg
denhär snabbt när vi gick ut ur butiken idag , dock hade vi lite
halvbråttom så jag orkade inte prova . är dock lite skeptisk till skärpet , men de borde ju gå att ta av , och så skulle jag gärna sy upp den en bit , om den passar förstås .
jag gillar överdelen + att man kan ta bort banden om man vill tror jag?
hittade den på hemsidan och då stod de att den kostade 249 , inte så jätte svidande för plånkan heller? vad tycker ni ?

Kommentarer
Postat av: Åsa

jag gillar den. Jag tycker att bältet är fint.Nederdelen känns lite konstig men det kanske är snyggare när den sitter på.

2008-09-24 @ 21:34:49
URL: http://tvins.blogg.se/

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0