shop , chop ,shop

halloj där ute , tänkte krypa till sängs snart.. upp tidigt imorgon.. urrrrkkkk..
tur nog blev de den senare matchen jag ska spela , den andra blev tyvärr inställd... den hade typ samling halv 8 ! gud liksom , nu är de samling 9 , tack och lov !
sen imorgon bär de av till tumba vid lunchtid i think ? jag hoppas tjejerna hör av sig så jag vet , hoppas ni läser dehär då då...  idag i stan var de väll trevligt , ont i fötterna bara.. köpte en kjol , en kofta och en t-shirt & såklart mina stövlar (:
just nu i love them... bilderna blev väll sådär eftersom min taklampa är sönder just nu .... *suck*
nej nu ska jag sluta käka mina himla rispuffar och hoppa i säng... mumie imorgon på matchen liksom?
puuusss


Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0