shake your juicy ass mama

hej sötisar, tänkte bjuda på ettt inlägg till .. hehe... visa mina snygga shorts offfccccc (:
sen typ tänkte jag skriva en shoppinglista... mohahaha
imorgon har jag förövrigt typ fuuuullt upp igen... sen när fick jag så mycket att göra på dagarna?
först blir de ju skola... historia redovisning.. sen efter lunch tror jag vi fick gå hem direkt? då ska vår engelskagrupp hem till någon och tillverka våra smaskiga "crispy snacks" haha... kommer nog ta ett tag eftersom vi typ behöver frysa den i think... ? sen vid 5 har jag iby träning och sen vid halv 7 lagfoto ... och vid 8 ska jag spela match med 94orna , fullspäckat kan man säga ... och jag som hade planerat in en till tv kväll med topmodel och filip och fredrik... får väll be pärona spela in de andra... för top model kan man ju alltid se på youtube.. hihi

saker jag behöver shoppa just nu är iallafall
* stora mysiga koftor
* höst/vinterstövlar
* tjocka strumpbyxor
* halsduk/mössa/vantar
* svarta jeans , mååååste ha....
*underkläder , hur länge har jag tjatat om de igentligen ?
tur nog har jag inte fått barnbidraget från denhär månaden .. så jag känner att jag sparat lite... håller pengarna inne liksom.. ska få barnbidraget + runt 500 för min jacka ( kostade 598 + 10% på h&m) som jag betalade själv... de betyder altså att min mamma sitter inne med runt 1500 som är mina... najss.... gillar att ha pengar över så man slipper få ångest när man handlar liksom ... koftor är inte de billigaste... inte underkläder heller
haha... nej nu ska jag sussa , bjuder på en asspic först bara (;



haha okej en "framskärt"s bild ddå... den andra blev ganska suddig... kanske för att jag höll mobilen upp och ner ochkollade åt andra hållet ? hahahah

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0