¨monday going on tuesday

hej sötnosar, ska snart gå och lägga mig .. tänkte precis stänga av datorn då jag kände mig skyldig att skriva ett inlägg (a)
skoldagen var väll okej , eller okej... ganska tråkig då . på morgonen började vi med att kolla på ytterligare en film om globalisering. de roligaste på den delen av lektionen var att charlie somnade :d
sen så hade vi redovisning om globalisering , gick väll okej... men mikaela sa tydligen att ingen i vår grupp låg på högre än g ... woho... jag som precis fick reda på att jag fick mvg på min hemtenta... de vore ju helt i onödan om jag skulle få g nu... eller juste, vi har ju blockbetyg (i) mvg i historia kanske ? :d
i vilket ämne ingår då globalisering ? :S
lunchrasten gick ovanligt fort och sen så var de domedagen... engelska "cooking-shows" .. vår visades sist.. vet inte om de var bra eller dåligt, men man fick ju se de andras roliga innan ;)
sen hade vi rast och sen prov , patrik gick och sa att de va så svårt men de var de typ inte alls?
kom hem , såsade och stack på träning... resten av veckan ser väll ut lite sådär .. fullt upp med träning känner jag på mig
tisdag - första slöjden , göra om ett plagg till ett nyttt - spanska   , match med 94orna , där jag måste stå i mål . har inte gjort de sen jag var i sandviken , hjälp :o
onsdag - globaliserings skiten , matte - innebandy träning
torsdag - slöjd , skoljoggen , hjälp nr 2!  - fotbollsträning
fredag - svenska .. oj juste den där läxan 8-) hehe.... ledig :d måste nog antingen leta present till gabriella...
lördag - ibymatch ?  gabriellas "gala"-fest på kvällen
söndag - pluggdag? (;

hah ... men nu har de tagit mig 20 minuter på dehär inlägget
puuuusss

Kommentarer
Postat av: bitte

ha en bra dag

2008-09-23 @ 15:44:05
URL: http://blondiesliv.blogg.se/

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0