im not photogenic

jag satt och funderade lite här framför datorn , satt och kollade på lite bilder på mig själv... tänkte vilka man är nöjda med osv. men jag har kommit på att jag nästan aldrig är helt nöjd , alltid är de någonting fel med bilderna... näsan är ful , eller så ser man bara allmänt mobbad ut , känner ni igen er?  men dehär är ändå på dom bilderna man tar själv , på bilder andra personer tar på mig så blir jag alltid helt mobbad, bilden tas alltid i fel ögonblick och nu för tiden strejkar jag för att vara med på bild.. eller så gör jag konstiga miner.. jag tror mina vänner känner igen de? (:
men nu har jag suttit och tänkt efter någonting jag tycker är fint med mig själv , har kommit på att mina ögon är ganska fina :)
vem skulle inte vilja ha lite längre och fylligare ögonfransar av sig själv , men annars så är jag ändå ganska nöjd... vissa av mina kompisar säger att man knappt ser skillnad på när jag har mascara och inte.. njaaa säger väll jag då. på överdelen av den kanske men på de undre ögonfransarna ser man verkligen skillnad.. dom syns ju knappt .
nog om de ,
har ni någon speciell "del" på er kropp som ni är extra nöjd med ? skulle vara kul att veta


Kommentarer
Postat av: Åsa

Ja, dina ögon är ju jätte fina. Om man räknar hår som kroppsdel så är jag jätte nöjd med det annars så gillar jag mina ben förutom att de är så långa :P

2008-09-18 @ 18:31:24
URL: http://tvins.blogg.se/
Postat av: erika

haha , men just därför jag inte skrev kroppsdel ;)

men om du inte gillar att dom e långa .. vad gillar du då ? :p

2008-09-19 @ 00:16:01
URL: http://erikass.blogg.se/

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0