i'm a pluggish duúuuuude

*gäsp * nu är jag äntligen klar med min hemtenta och tänkte snart krypa till sängs , konstigt nog är jag inte trött alls typ än.... men de kanske har att göra med att jag gick upp typ 1 ?
dagen idag var ungefär som jag planerade ... slappade och pluggade tills kl 4 då en av 94ornas tränare ringde och frågade om jag kunde vara med på en match... jag som hade typ helt tappat fattningen om pluggandet och inte kom någon vart kännde att jag nog kunde dra nytta av att få röra på mig lite .. samlingen var drygt 1,5  timme bort så jag fortsatte med pluggandet innan jag käkade en god nudel"lunch" med köttbullar , mmmmm.... klädde på mig och kl 5 var jag redo och åka ... dock blev de ett litet missförstånd så pappa trodde samlingen var kl halv.. och sen kom han och hämtade mig kl halv och så åker vi mot grindstugan och in i rondellen ... och dom svänger åt höger... altså mot sågen... och jag hade liksom redan missat samlingen med en kvart så jag var ju inställd på att åka direkt till bollmoravallen(tyyresö)  men dom var ju så smarta.... blev att vända tillbaka i nästa rondell *suck*
efter ett tag kom vi fram till bollmora vallen , ganska lugnt eftersom de va typ 45 minuter kvar till matchstart.. matchen i sig självt gick väll okej... jag fick punktmarkera en tjej typ hela matchen! och hon var ju såklart snabb och jag blev borta 1 gång i första då hon såklart gjorde mål , great -.-  men matchen var bara 2x30 , vilket jag tyckte var väldigt lite... jag spelade liksom 90 minuter i sträck i onsdags.. andra halvlek gick nog bättre i think... dock hände ett mål som var så olyckligt när carro tippade bollen i stolpen och då studsade den ut framför mål... och de var man ju inte beredd på så självklart springer min tjej fram och trycker in bollen... "jaaaa" not ...  vi lyckas med att få in ett mål i slutet av andra men mer blir de inte... dock var vårt mål mycket finare än båda deras , åkte hem .. men på hemvägen stannar vi vid silverado och köper pizza , min lycka altså :D  jag som vart så sugen.... de peppade såklart mitt pluggande mycket (:
satt och frågade ut pappa och nu har jag fått ner de på papper också , hihi
nu ska jag gå och pimpla lite vatten och gå på toa innan jag hoppar i sängen och sussar
pusssss

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0