i told you so....

tjoho vänner , ska snart krypa till kojs .. men ja .. antar att jag kan knåpa ihop ett inlägg innan dess (:
idag har varit en (återigen) helt okej dag , började dagen med en lektion om globalisering... (undra hur många gånger jag skrivigt de i min blogg nu..) vi såg en film och jobbade sedan med en sammanfattning om de.
till lunchen följde en god potatisgratäng med en livlös bit "stek" , knarkade i mig min favvomacka ... vafan heter den nu igen... råg rut?  :d
lunchrasten gick fort och sedan så hade vi en mattelektion , inte så värst seriös men jag låg på några ganska lätta tal så de gick väll bra ändå... och nu kom jag på att jag fortfarande måste läst 30 sidor i min svenska bok tills på fredag... hjälp... har inte ens läst nått sen förra lektionen.. hehe , är ja bra på att skjuta upp saker eller vaD?
annars då.. jag åkte hem , käkade och kollade på top model och sen åkte jag på träning , kom hem .. kollade på derbyt och zappade mellan filip och fredrik . derbyt gick skit , efter att ha lett med 1-0 från 10 minuten så kvitterar aik oförtjänt ( enligt mig) på övertid , och precis som jag sa med ungefär 15 minuter kvar...
' äsch... dehär kommer gå dåligt känner jag på mig,  dom kommer göra mål på tilläggstid'  , och vad blir de inte?
suck... ibland är de surt att säga  - vad var de jag sa ?
nej nu ska jag sussa , puss på er gullungaarr


en bild på vårat tjej"gäng"
gabriella , johanna , charlie , ellinor , jag och sofia
+ emma som tar bilden och nathalie som var på utvecklingssamtal i thiiink ?


Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0