hurtbullarna



hejsan hoppsan (:
har varit hemma nu i snart en timme... tänkte snart gå och kolla på topmodel 4 och käka någonting.. är grymt hungrig sen idrotten , vi sprang skoljoggen där vi sprang 7,5 kilometer , 3 varv på elljusspåret.. för mig och ellinor tog de 45 minuter och vi kom 3a och 4a av tjejerna. annars så hade vi slöjd på förmiddagen där vi ska sy om något gammalt plagg/gardin typ.. jag ska sy om min ljusblåa badrock i ... ja vad heter materialet... de är lent och på lappen stod de polamyd iallafall..
på lunchen var vi till centrum en sväng eftersom de öppnat de nya h'&m där.. de skulle dela ut 100 presentkort på 200 kr vid 11 och vi slutar kvart över.. jag och gabriella sprang iväg vid 11 men kom försent.. de var vakter utanför butiken som släppte upp en eftersom de inte skulle vara överfullt i butiken , kul altså!
ja de var väll idag kan man säga...
nej nu är jag hungrig , har hitills bara ätit en päronsplitt sen jag kom hem (syndat jag veet ) , var så sugen på glass!
puuuss så länge , kommer med ett inlägg senare.. vid halv 6 kanske... eller jag ska inte lova för mycket , vi hörs (:


haha skön?

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0