halvtid

hejsan igen , har tagit en paus i städningen... tycker inte att jag kommer någon vart direkt.. grävde lite så hittade jag mitt halsband ,... hehe ;)
hittade en hel hög med gamla skolböcker och sådant som jag kört ut ur rummet också... och då hittade jag min dagbok som jag skrev i västindien ... hehe de var lite kul läsning faktist ... jag skrev inte dagbok på riktigt ... men jag fick i uppgift av skolan att göra de .. 2004 eller nått var altså dehär... oj vad jag har förändrats , vad dålig jag var på svenska då !
nej nu ska jag rota i köket efter nått käk , vi hörs ♥



Följ min blogg med bloggkoll


passade på att registrera mig på bloggkoll , så om ni väljer att följa min blogg så får ni ett mejl när jag uppdaterar , bra va? fast de ska visst ta ett tag innan dom har verifierat min blogg .. så ni får vänta lite

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0