gala funderingar....

tittade in på ginatricot.se idag igen och hittade 3 nya klänningar, undra om de finns i butik ? fastnade väldigt för den sista klänningen... yummi på den !
den första är söt, men vet inte om den passar in på gala , och den andra ser bara ut som en topp? men ursöt överdel på den... den sista iallafall , tub brukar vara ganska smickrande på mig , vi får se om jag hittar den , kostar 199 och den kan jag nog pimpa med lite smycken och mina svarta/vita pumps ... och frisyren.. ja de var de ja
hade tänkt mig att ha typ lite "hollywood" aktiga lockar , men då kommer problemet.. jag har ingen locksnurrgrej ni vet...
har en kombinerad platt/våffel/våg tång .. men nja... inte riktigt sådana lockar jag tänkte mig...  i värsta fall får jag väll försöka få lite volym i håret genom att våffla underhåret eller nåttt.. göra de lite busigt (:
tänkte nästan gå och prova... var ett tag sen jag använde den
puss

någon som sett någon av dessa i butik ? gärna den till höger
tack =)

Kommentarer
Postat av: emma

den sista klänningen skulle säkert vara jättefin på dej! De löser sig nog. Ha de bra :):)

2008-09-25 @ 21:02:45
URL: http://www.emmazblogg.devote.se
Postat av: Ida

Den lägst till höger skulle jag köpa för då kan man använda till vardag också

2008-09-26 @ 10:14:38
URL: http://tvins.blogg.se/

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0