gala fiesta

ja, jag antar att jag måste lägga ut några bilder för mina läsere , som inte läser någon av mina andra kompisars bloggar (inte för att jag tror att de är så många men)
här har ni lite mingelbilder tillsammans med en liten bild på vad jag hade på mig (;



här har vi lite mingelbilder från presentöppningen  , lite allmänt flum och singstar..
första bilden har gabriella precis öppnat sin splitternya,  ubercoooola tuggummiautomat (; och jag sitter brevid och skakar på nästa paket, hhööhö (kan inte förstå att jag lyckas att inte flasha trosorna på den bilden )
sen så står jag och blir attackerad av charlie som prövar mina häckmoves , men såklart är hon inte bättre än mig , men visst ser hon kul ut ?
sen så försöker "tha pimp" se lite sliskig ut... haha .. vet inte vad jag tänkte med benet där men..
sen en bild på min och gabriellas *hållutsådeblirenbrabild * kram efter hon "öppnat" min present

sen har vi såklart en gruppbild , början från höger med sofia , gabriella , jag , johanna , nathalie , ellinor och charlie
men någon måste ju såklart ta bilden och de var emma , och maria var på toa ... haha



kompenserar de med lite bilder på dom häraa....



gabriella och maria posar inför papparazzin charlie

jag och emma "minglar" för charlie

annars kan ni hitta bilderna på papparazzi charlie resp. emmas blogg
puss

Kommentarer
Postat av: Charlie

Hallå hallå där!

Jag ägde dig på dina häckmoves! Jag tror att alla kan vittna till att jag lät dig puttas runt i några varv innan du flög ner i soffan.

2008-09-29 @ 00:32:45
URL: http://lotteas.blogg.se/
Postat av: erika

jag tror inte du förstår innebörden av att "äga" mig på mina häckmoves , jag gjorde dom snyggast och med mest klass . kolla bara på dig liksom? inget sväng där inte , hårt och stelt ;)

2008-09-29 @ 00:42:01
URL: http://erikass.blogg.se/

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0