fredagens

hej och hå , här var de livad uppdatering kännde jag (;
ytterligare en skoldag har gått förbi , och nu är de helg , woho... fast jag tror inte jag kommer ha så mycket för mig men ja iallafall .. förutom att plugga på min hemtenta förstås... "jippii"
idag hade vi förstås svenska som alltid , skön lektion och dagen bara flööööt förbi ..
jag åkte hem och började plugga... så oeffektiv som jag är så satt jag och pluggade fram tills kl 5 eller nått i think ? men jag är bäst på avbrott så ni kan ju förstå hur mycket man fick gjort under den tiden.. jag käkade våfflor och sedan på kvällen pös jag över till linn och vi snackade lite skitsnack och sånt tjjejer gör .. fick lite ny inside info om man säger så ,haha.. vid 9 kom jag hem då jag hade bestämt för att se "min stora kärlek" , jag tycker den är så rolig men ändå så fin... ibland blir jag nästan gråtfärdig.. haha lol på mig där (;
en riktig chickflick kan man säga... en sak jag la märke till är att han kyle gass från tenacious d var med , hahaha :d
kanske där dom träffades för första gången ? heh.. har jag inte tänkt på innan även fast jag sett filmen ett antal gr... gäsp... nu börjar de bli lite flummigt... ska lägga mig i sängen och kolla på lite top model 2 innan jag lägger mig för att sussa ,
btw så blev de ingen match imorgon... inställd tyvärr... får underhålla mig med något annat
avslutar med en liten rolig scen som utspelade sig när jag satt och åt...

min bror går förbi och jag börjar stirra på honom eftersom han har röda "ringar" runt ögonen.. ni vet sånna som man typ får av solglasögon? jag följer honom med blicken och han börjar stirra tillbaka. och när han ska gå igenom dörren ner i källaren stirrar han fortfarande på mig , jag sitter altså bakom honom när han ska gå ner . men han stirrar fortfarande och när han ska gå ner lyckas han sparka i ena foten i dörren , liksom riktigt hårt :D
- aaaajjjj.... *börjar hoppa lite på ett ben*
-du får ju inte stirra på mig sådär..........
de va nog en dagens ;D
puusss

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0