falsk panikattack

tjoho sötisar, sovigt gott? de har jag iallafall , igårkväll när jag tänkte blogga så låg jag och kollade lite på filip och fredrik ( de jag hade missat när jag va på träning...) på datan och sen så ba slocknade jag . vaknade typ 10 minuter efter de och var som värsta mumien , så jag stängde av datan och sen hoppade jag i sängen .
imorse så vaknade jag av mitt mobil-alarm . checkade på min vanliga väckarklocka eftersom jag har satt den på ringning typ 30 minuter innan... och den står på 3 , jag får panik och typ flyger upp ur sängen !
kollar mobilen och så är den bara 10 , puh!
ligger kvar och väntar på nästa alarm och de blir nästan så att jag ligger ' kan den inte ringa snart ? kan den inte ringa snart? ' och sen börjar datan o få störningar .. fast den inte e på ? av ett alarm ... konstigt tänker jag ... tills ringsignalen kommer och jag förstår att de är johanna som ringer... mitt i när vi snackar så hörs de ett "dududu" o de brukar typ höras vanligtvis när man får typ ett sms när man pratar .. men de var visst mitt alarm... hehe , timing ?
sen började väll morgonen sådär.... när jag skulle käka frulle så kom jag på att jag använde den sista yogurten till mina pannkakor igår.... så jag fick göra min smoothie med turkisk yogurt istället , funkar lika bra faktist ... får smoothien och kännas väldigt fräsh.. men jag får en lite konstig känsla då jag brukar använda den för att göra bearniesås (?)

nej nu ska jag fortsätta städa mitt rum... mitt mål är att hitta mitt flourithalsband .. som troligen ligger nånstans här på skrivbordet...
pusss


Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0