el gymmare

tjenamors ! tänkte snart krypa till sängs men kännde mig illa tvungen att skriva ett inlägg nu... inte skrivgt ett på hela dan liksom... i skolan hade vi historia och engelska , sköna lektioner... iof var historian ganska jobbig... men inte för historians skull utan för mina basgruppsmedlemar -.- *suck* 
engelskan var väldigt flummig då jag , johanna , ellinor och nathalie mest flamsade igenom lektionen... vi skulle repetera vårt matlagningsprogram , ganska skojsigt... hehe
dock fick vi sitta kvar en stund ( typ 10 minuter? ) efter skolan och göra ett litet prov vi missat eftersom vi inte varit speciellt lyhörda. efter skolan träffade vi viking en stund innan han och nathalie drog hem till henne (:  dom e ett par söta typer altså .. hihi
 när jag kom hem ville jag bara dö i soffan , var så trött.. men kollade lite på top model 3 och sen satt man sig vid datan... tiden flög förbi och sen skulle man på träning , trodde jag iallfall... den var inställd för att vallen var avstängd... och jag som vart så taggad på att träna... blev att pappa tvingade med mig till gymmet där jag typ ägde... hahah.... i böran så typ värme vi upp på några maskiner som kan liknas vid typ nånslags "jogging-maskin" .. efter de så var vi och strechade och gjorde lite situps med pilatesbollar och sånt... ganska tråkigt tyckte jag .,.. sen så kom vi till de roliga och lyfta hantlar... först gav pappa mig en 1 kgs grej och de var väll lite till underdrift? jag har iallfall hört att tjejer kör med för lätta vikter och killar med för höga , stämmer? jag bytte ut min mot en 3kg och sen så fick jag prova på lite maskiner, jag var nog bäst med dom där de handlade om ben och rygg , kan de ligga i att jag är fotbollsspelare? de känndes skönt att träna faktist.. man kännde verkligen hur man tog ut vissa muskler , får hoppas att jag slipper träningsverk imorgon iallfall... har lite ont i axeln just nu faktist...
nej nu ska jag sussa kudden
pusssv

Kommentarer
Postat av: Åsa

det lät som en bra dag :)

2008-09-09 @ 14:48:18
URL: http://tvins.blogg.se/

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0