sunday just ran away

hejsan alla goa människor ,
jag sitter här och har typ supertråkigt.. så jag tänkte att jag kunde blogga lite dåråå ...
men de har jag typ försökt med jättelänge idag men datan har inte vart på min sida...
vad har jag gjort idag då ? vaknade typ vid .... 11-12 nått av att oskar ringde till ellinor , snaaaaaark säger jag bara... 
vem går upp vid 11 på en söndag? sen var de liksom omöjligt att somna om igen..
vi skulle typ träffat oskar och ngra men de blev inget så ellinor åkte hem , jag satte mig framför datan och kollade på youtube ,. somnade några timmar , åt , kollade lite till och sen så kollade jag på hål i väggen... sen nu är jag här
sitter också i lite smått panik/stress... för jag har något som liknar ett myggbett på min läpp... sitter typ i mitten , är lite smått rött och jag är rädd att de typ är munsår eller något ? har aldrig haft de men när jag googlade så var bilderna riktigt skabb .. men mitt kanske inte har "brutit ut" än ? någon som vet mer ? skulle gärna behöva lite råd....
nej de var väll allt jag hade att säga för nuet
pusss

Kommentarer
Postat av: Åsa

jag går upp vid 9 ungefär:)

2008-10-13 @ 14:54:37
URL: http://tvins.blogg.se/
Postat av: emma

ja, jag går typ upp vid 10

2008-10-13 @ 15:56:01
URL: http://www.emmazblogg.devote.se

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0