sportjournalist ?

hejsan hoppsan ,
sitter här nu och "laddar" lite .. om en kvart är de dags för derby , spännande och roligt !
dock kommer man inte kunna vara så jätte avslappnad då jag måste få med mycket av de som händer, ibland händer de ju att man hamnar i andra tankar och så . men inte idag . jag ska nämligen göra mitt svenska referat på matchen , puuh.... ska bli en utmaning då man inte får ta med egna åsikter utan mest samanfatta vad som man såg/hörde och vad som gjordes . och hur ska man kunna vara känslokall när hjärtat bankar så starkt för något ?
men de får väll gå , men kommer nog bli lättare om dif vinner förstås , då kan man ju säga att de förtjänade att vinna (;
nej nu måste jag fixa klart med några andra saker som tex .
- so frågorna
- läsa ut svenskaboken + recension & 12 citat
- svenska intervju
- svenska grupparbete
- sy klart min byxdress
- plugga spanska
- göra "sim-uppgift" ?
de är de jag har o göra just nu , puh säger jag bara !
nej nu har jag slösat 5 minuter på att sitta här
puuusss


Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0