shoppingplaner

tjoho alla glada, mår ni bra?
jag sitter här lite smått utråkad och skriver på min uppsats om ekologisk bomull... just nu har jag ingen aning om vad jag ska skriva .. finns knappt någon information om de så man måste typ hitta grejer som man kan relatera till de, tex. ekologiska kläder och vanlig bomull etc.  ni förstår..
är inte de roligaste ämnet direkt. imorgon ska vi in några tjejer till stan och shoppa lite ,
egentligen så skulle vi fiskat med oskar och tim men de verkar som att de dissade oss...
just nu känns de som att jag behöver en helt ny garderob , har verkligen ingenting att ha på mig!  men de kanske bara e jag som överdriver...
några saker jag ska titta på /införskaffa är -
♥ underkläder , strumpbyxor - bhar - trosor etc.
♥ mysiga koftor
♥ baströjor
♥ mysig vinterhalsduk
♥ jeans
♥ väska/or
♥ halsband/skärp m.m
ojoj ... inga billiga saker direkt.. undra vad mitt konto ligger på nu , känns som att jag kommer bli råpank
nej nu ska jag fortsätta med pluggandet , pusss

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0