onsdag

hejsan alla goa glada (:
hur har er dag varit?
min har varit bra, lugn och skön . tack gud för lov!
har väll igentligen inte gjort någonting :p  tänkte städa rummet och lite sånt men de blev väll inte av direkt.. är lite i brist på galgar just nu , och vet inte riktigt hur jag ska lösa de , får fixa de imorgon iallafall
resten av veckan är lite halvplanerad ..
ska snart iväg på träning , efter de ska jag skynda mig hem och se på fotboll , elfsborg -djurgården
torsdag - klipptid , sen ska vi (typ)träffas några hemma hos charlie för "nostalgi" marathon
fredag - ja... vet inte riktigt ? träffa några kompisar hoppas jag (:
på lördag funderade vi på om vi skulle träffas hemma hos någon och ha lite pokerkväll , hihi .. vi får se hur de blir
söndag blir väll en lugn hemmadag med lite plugg och sånt ... annars kanske jag har match på kvällen , men de tror jag inte
nej nu ska jag fixa mig innan mamma kommer,  puss

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0