never ending feeling

hejdär , vet inte vad jag ska skriva.. är igentligen inte på humör ..
borde vara glad idag , men jag vet inte.
känns som att jag gått på "emotional shutdown" ett tag nu , och för ett tag sen bara brast de .
ingenting funkar just nu , och när jag fick reda på att min gamla sötnos inte finns länge... jag vart helt blank först ,men när jag blev själv så släppte allt . allt brast för mig



I used to reach for you when
I got lost along the way
I used to listen
You always had the just right thing to say
I used to follow you
Never really cared where we would go
Fast or slow
To anywhere at all

can we get this back ?
to how it used to be

Kommentarer
Postat av: emma

vilken "sötnos"?

2008-10-13 @ 21:05:54
URL: http://www.emmazblogg.devote.se

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0