hottie traveling back in time



hejsan hoppsan , ska snart hoppa i säng . tröttis som jag är , eller kommer bli imorgon då . vi har syslöjd och simmning på idrotten , blir väll bra hopps jag... även  fast man har lite bikini ångest men . de får väll gå.
annars då, ska hem och ta de lugnt , får väll passa på att städa rummet antar jag . sen på fredag är vi ju lediga så då har jag inte bestämt någonting mer än att jag ska intervjua brorsan för intervjun vi ska göra i svenskan . sen blir de väll en ganska lugn helg tror jag , om de inte blir något på fredagen förstås, eftersom jag har dubbelmatch efter varandra på söndag. första matchen börjar typ kl 10 , jippiii
ja de var allt ,
bjuder på en idolbild på mig as björn borg (lite drogad igen men (; )
het eller? 
haha , hare bra gullungar ♥


Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0