gratis hit och gratis dit

nu förtiden har de kommit upp massor av dessa gratissidor .
gratisbio , gratisgodis , gratismakeup och massa annat
sidor som jag vet verkligen fungerar som jag fått grejer från är sidorna
pointshop och gratisgodis , båda har enkla konsept och man slipper samla flera 10000 poäng för att få något .
tänkte göra en snabb guide för er , baserat på mina erfarenheter

gratisgodis - gratisgodis var den första gratissidan jag fick nys om , de spreds länkar på playahead och via msn. detta var då ganska stort . här kan man genom att besöka hemsidor , beställa nyhetsbrev och göra erbjudanden få godis hemskickat gratis i brevlådan . enligt mig är dehär ett ganska bra sett, men jag tycker inte man borde göra saker som kostar för mycket pengar (de finns kampanjer som gör de ,men de flesta är gratis) då de inte lönar sig allt för mycket. vem vill betala 60 kronor för en tidnings prenumeration bara för att få två godisar liksom ? själv håller jag på att samla ihop godisar och just nu har jag 59 st , väntar bara på att få en poäng till så jag kan klicka hem en påse ahlgrens bilar , hjälpa mig någon? (a)

gratisbio - gratisbios första konsept var att skicka ut gratisbiobiljetter till folk som gör erbjudanden etc.
nu har man utökat sortimentet med presentkort , till skillnad från gratis godis är de mer kampanjer som kostar pengar . men å andra sidan så får man riktiga pengar tillbaka .

pointshop - pointshop är en nordisk sida där man lätt kan samla poäng genom att utföra många gratis kampanjer . bara att ta imot hemsidans nyhetsbrev tjänar man poäng , sedan finns de också click annonser och nyhetsbrev. poängen kan man växla in till alla möjliga saker, godis , filmer och även smycken , väskor etc.

gratiskodis - gratiskodis är en relativt ny sida där man kan växla in poäng mot kondomer , de har även nu tagit in biobiljetter och presentkort (inspirerat av gratisbio montro?)  . hemsidan är relativt lätt att få poäng på då de har många klick annonser och erbjudanden . man får även poäng om man tipsar någon annan om sidan .

hoppas ni blev lite klokare nu =)

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0