and it goes on and on and on

hejsan hoppsan , har ni för er då ?
jag sitter och funderar mest... ska snart byta om för att åka på träning.. men nu bara funderar jag..
mest över allt pluggande, för de gäller ju att prioritera.
just nu så är min stora fundering om vi skulle ha skrivigt klart so frågorna till imorgon.. har för mig nått sånt.. och jag är inte klar... men just nu ser min lista ut såhär
- (so-frågor)
- spanska
- slöjd
- matte (eller tvärtom..... hmmm..)
- svenska (insändare , intervju , referat , bokrec. & läsloggar )
puh på den listan .. och nu när jag skriver den så funderar jag ännu mer... har långt kvar i matten att jobba, och vi har prov nästa vecka ... hmm... behöver jobba klart röd linje (den svåra) på kap 1 & 2 , sen göra båda rep. upg
suck
blir ni också stressade när alla skolarbeten läggs på hög? elller ni kanske är bättre än mig på att planera arbetena ?

Kommentarer
Postat av: Åsa

Det är väl sällan jag känner mig jätte stressad men om vi har mycket läxor så känner man nog lite mera stress. Jag planerar väldigt strikt varje dag vad jag ska ta hem och jag försöker få in allt. Men denna vecka så har jag väldigt lite läxor så jag känner mig nöjd :)

2008-10-06 @ 21:05:24
URL: http://tvins.blogg.se/

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0