stars and stripes

har varit inne på h&ms hemsida och kikat lite nu under kvällen... de var några saker som jag gärna skulle klicka hem om plånkan tillåter .. men framför allt så väntar jag på en klänning med dragkjedja som jag spanat in i en tidning , fredag eller nått sånt? tror den kostade 349 och de var ju inte allt för farligt !?
men annars så var de inte så många grejer i h&ms "party-kollektion" som intreserade mig , fastnade dock för den här outfiten :
enkel som piffas upp av ett par mönstrade strumpbyxor , men kjolen gillar jag faktist (:
känns inte som min stil igentligen , men har mest "chockiga" kjolar så den här skulle nog passa in i min garderob
me like iaf (:
får väll försöka spana på den i affär nån gång , hela outfiten kommer från divided iallafall



skorna vore ju inte helt fel heller (;


Kommentarer
Postat av: gabriella

strumpbyxorna gillar jag mest

2008-11-07 @ 10:52:38
URL: http://gabriellla.devote.se

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0