micke o mullleee (:

hejsan hoppsan , då var de dags att hoppa i säng
har inte gjort så mycket idag... i skolan kollade vi på filmen "full metal jacket" på son och efter lunch så hade vi högläsning ur vår engelska bok . sen på studietiden åkte jag hem , satte på en film * busig* , somnade , läste , åt , tränade , duschade
o nu sitter jag här...

idag fick jag äntligen återse nostalgifilmen nr 1 , micke och molle
så gullig den är altså , men lite ledsam ibland .. nästan så de föll en liten tår ibland
filmen brukade jag liksom kolla på 24/7 när jg var liten , när jag berättade för mamma att jag laddat ner den så sa hon... ja den har man ju sett några gånger i sitt liv
hah :d
den var lika bra som jag kommer ihåg , och nu ska jag försöka ladda ner 2an , men är lite skeptiskt... de växer ju upp i 1an och 2an handlar om att dom är små och molle hittar sin talang för att sjunga... jaja får ge den en chans , dom är ju söta iallafall =)
aja nu ska jag skutta i säng
pussss



någon mer än jag som får nostalgi vibbar?

Kommentarer
Postat av: DenDarLinda

Nääämen åhh va gulligt!!

2008-11-04 @ 17:45:56
URL: http://dendarlinda.blogg.se/

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0