lördag

hejsan på er, ligger på¨en madrass neranför sängen och bloggar lite nu , känns som en bärbar dator ... nja.. snart måste jag nog köpa mitt trådlösa tangentbort.. dehär är lite jobbigt..

igår sov gabriella hos mig , vi gjorde inget speciellt , först åt vi lite sushi , eller mest jag då eftersom gabriella redan hade ätit (;  sen satt vi vid datorn , kollade på talang och även lite på "a shot at love whit tila tequila" fast de var ju reprisen av de avsnitten jag såg förra veckan, sen satt vi vid datorn och kollade på en film som hette serial killer , den var helt ok . har inte så många filmer hemma och då hade vi en dubbel cd med 4 filmer som vi valde bland.. vi valde typ den filmen för han som spelar jigsaw i saw filmerna spelade huvudrollen i filmen , tror han heter typ tobin bell ... han var inte´lika läskig i denhär filmen , där han e (ser ut att vara ) mycket yngre än i saw filmerna.. även i den här filmen spelar han en cancersjuk snubbe.. vi gick och la oss lite efter 12 och vaknade vid halv 11 , där vi sen kollade på lite klipp från talang . sebastian krantz som är med röstade vi på som wild card , de är liksom två pianister i final .. vi zappade när lilla killen kom upp så jag vet inte om han är bra eller nåt.. men hon tjejen gillar jag lite faktist , och jag gillar inte piano igentligen liksom .. idag har jag väll mest tagit de lugnt, kollat på tv och några avsnitt av a shot at love på datorn , men nu ska jag äta lite grillat , mums .. ikväll blir de schlager och en mysig hemmakväll , måste gå och lägga mig ganskaaaa tidigt då jag och några tjejer ska till grönan imorgon , tiiidigt, kanske ska köpa guldkortet , får se hur mycket sponsring jag får av päronen (;

h&k erika

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0