eftermiddag

hej hopp alla solstrålar , hoppas ni är ute och njuter av solen .. själv är man inne och sitter och tittar ut .. är sugen på att gå ut men jag tror att de är gräset som har aktiverat min näsa så som den varit de senaste dagarna .. var ute en sväng och åt min ost och skink paj , åt typ 3/4 av den .. var hungrig men de känns som att allt bara växer i munnen .. just nu sitter jag och jobbar på min regnskogs uppsats , städar lite och så.. går väll okej , en sak jag tycker e ganska jobbig är att jag inte vet om jag ska till skolan imorgon , och vi har matte och so prov då så jag vet inte om jag ska prioritera att plugga på dem..  återstår att se..
pussar ♥

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0