bröling my hals off

hej hopp, då var man hemma efter en lång och solig dag ute på djurgården , imorse när mamma och jag cyklade/gick för att ta ut pengar åt mig så var bankomaten så klart ur funktion.. jippii ! men de löste sig i och med att mamma åkte hem¨på cykeln och tog bilen till trollis där hon tog ut pengar som hon senare fick räcka mig genom bakre dörren i bussen.. smidiga vi är (;
jag och gabriella kom fram till grönan vid typ halv 12 där vi sen mötte upp ellinor , challe , johanna och nathalie.  jag och gabriella köpte guldkortet , vi blev typ hur miffade som helst på våra kort , hehe.. men iof togs de ju igenom en glasruta med en webbcam .. lyckat... 
som vanligt var frittfall tilt avstängd , + att bara ena sidan av vanliga frittfall va öppet , extreme var också stängd tills typ hakv 7 , och då blev ju kön v'äääldigt lång.. till lunch var ingen av oss speciellt nyttiga , jag åt hambiurgare , johanna åt pizza och resten åt fish an' chips - iallafall , nu sitter jag här med en hals som bränner (?) och svider .. hade ju lite ont imorse men nu har de blivigt värre, kan vara av allt skrikande och brölande men de här känns lite obehagligt .. vill bara dricka hela tiden med mår inge bättre av de.. veckans schema är väll ganska bokat måste jag säga.. och jag som måste hinna med att shoppa skolavslutningsklänning (panik) och nya jeans .. mina favvojeans från cheap monday har två hål vid skinkorna nu efter grönan så ..

måndag : skola , so ,  engelska redovisning , inlämning (prov ?)  dj träning
tisdag : skola , no , spanska prov . träning med 94orna (?)
onsdag : skola , so och matte , shopping efter skolan ?
torsdag : skola, no och idrott  , dj träning / in flames på grönan med gabriella (;
fredag : gärdet med 8orna i skolan , kl 14 tar brorsan studenten .
lördag : släktfest/ studentfest hemma hos oss
söndag : inget i think  ?

nu måste jag plugga engelska , ligger lite efter .. pussar ♥

Kommentarer
Postat av: Nathalie

dj träning??

2008-05-26 @ 17:01:38
URL: http://nathaliepeaches.blogg.se/
Postat av: gabriella

hehee brööööööööööl

2008-05-26 @ 19:35:23
URL: http://bellass.webblogg.se-

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0