underhållning

har lite tråkigt så jag tänkte underhålla mig med den här lilla utmaningen som nathalie och gabriella redan gjort .. får se vem som är bäst (;
skriv ditt namn : erika 
utan att se : weika
med hälen : edri9kas
hakan: er5tikas
lillfingret : erika
armbågen : erika
pannan : e54r89iiiiuuuuui899iiiiiiiiiiiikiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii22ww3qw12q2q2
qwqwqwqwwqasasssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssasasa
näsan : erikikaq
'

jag vet inte hur många gånger jag dunkade huvet i tangentbordet nu men jag lyckades äntligen få fram ett a :P
nu ska jag äta lite mat , vi ses ♥

Kommentarer
Postat av: gabriella´

haha, visst va det roligt, men lite farligt. Min näsa är lite röd...

2008-05-13 @ 19:45:30
URL: http://bellass.webblogg.se/

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0