torsdag

oj vad denna vecka har gått fort , känns som jag inte gjort nånting ! förutom att plugga förstås . inte kul :-(
imorgon är de fredag, och jag ska lämna in mina svenska arbeten.. som jag har lite kvar att jobba på kan man säga..
men jag måste ju underhålla lite också (;
idag så har vi haft teknik , urrrkk.. men vi fick labba och de va väll ganska kul , jag och gubbi satt och petade med vår voltmeter överallt  , tänk att man hade spänning i huvet tom (a) gabriella som btw har fått sin tandställning nu , jag är avis. okej jag vill inte bli kallad brace face men snygga tänder har man väll inget imot? mamma verkar vara inne på att vilja köpa en åt mig men tjatar jämt om att ' du har inte växt klart i munnen' . seriöst men de gjorde tandläkarna på mig i 5an för de ville se om mina tänder blev bättre , men nope. efter 3 år så är jag fortfarande lika ful i käften . inte kul !
iallafall , på eftermiddagen hade vi idrottsprov -.-  ,  kunde typ inte så mycket men hoppas att min erfarenhet hjälpte mig i mina gissningar iallafall :P  jag gick till centrum med challe för vi slutade vid 2 och då hittade jag mitt smala svarta skärp och de kostade mig bara 49 kronor ! de va precis som jag ville ha de :)
lägger upp bild senare , hittade även en blå kofta från bikbok och en blå klänning från gina som jag vill ha , men de får vi se hur de blir med de .
nu måste jag plugga , pussar på er ♥


Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0