stäääda

gäsp , har inte börjat städa än men antar att jag får börja nu.. har inte så mycket plats att sitta på då min nya datastol är lite större än min gammla , och jag behöver rensa lite för att få ut mitt gammla(nuvarande) skrivbord ur rummet, också för att mamma ska gå med på att skruva ihop mitt nya. just nu tittar resten av familjen på hockeyfinalen så får väll hoppas att den är klar tills 9 då de är sanningens ögonblick på tv, jag vet att de inte är speciellt roligt när alla gör bort sig hela tiden men de roliga är ju ändå att sitta och tippa på vad de ska säga , jag säger bara såhär , om vi tycker att svenskarna får svåra frågor så ska man gå in på youtube och söka på moment of truth och se den engelska versionen . den skulle jag då aldrig ställa upp i , den svenska är ändå ganska mesig gämfört med de. 
sen ska nog jag och mamma titta i gamla fotoalbum efter studentbild på bror min , lyllos han slutar om mindre än 2 veckor , själv har man ... 3 veckor och 2 dagar kvar , inte så jättemycket men ändå . snart kommer sommarlovet =)
nu ska jag titta på sporten och parlamentet medans jag städar i rummet ,
pussar ♥





detta är förövrigt min nya datastol , pretty comfy måste jag säga (;





Kommentarer
Postat av: gabriella

i like your chair...

2008-05-18 @ 20:11:10
URL: http://bellass.webblogg.se/

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0