söndag

hejsan på er , har precis avnjutigt en middag ute i solen med emil och mamma . urmysigt , synd bara att jag glömde mina solisar hemma hos charlie i fredags..
vaknade ganska tidigt imorse , redan vid 11 , hurra för mig !  såsade lite vid datan och vid 1 så åt jag frúkost , sen åkte jag till tyresö c för att kolla på de svarta tygskorna , och såklart så var de slut .. de röda passade inte lika bra på mig ..köpte därimot en kofta, t-shirt och en ny bh , känndes som att jag behövde de då jag har typ runt 10 bhar som ligger och skräpar hemma , eller ligger o tar plats i garderoben kanske jag ska säga (;
lägger ut bilder på de senare btw..
sen har jag myst i solen resten av dan , pluggat lite och suttit lite vid datan (:
ska snart ut med mamma på en promenix , sen blire väll lite tv med parlamentet och så , frågan är om man orkar stanna uppe och se hockeyn som börjar kl 1 , kan iof ta igen sömnen eftersom jag har sovmorgon till halv 12 men .. nu är jag lite sugen på godis faktist , speciellt vingummi *dreeeglar* jag har faktist inte käkat nå godis i helgen , men har iof varit ganska onyttig med maten , bara i fredags åt jag fiskburgare till lunch i skolan , sen efter frissan så åt jag 90gr hamburgare med pommes . sen när vi hade picknick hos challe så åt jag en halv hawaii pizza , tänkte säga att jag vart nyttig men njaaaa.. inte direkt :P
nu ska jag pysa , puss på er ♥

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0