solstråle väder

tjohejsan ! kom hem för ett tag sen , är på strålande humör (:  började 10 som vanligt eftersom de är fredag.. de som var klara med alla uppgifter i svenskan ( jag va de , blev lite förvånad :P ) fick titta på en film som hette skicka vidare , eller "pass it forward" . den fick vi se hela dagen , vi skulle skriva ett a4 om de som hände i filmen skulle vara möjligt i verkligheten , men vi hade precis sett klart på filmen när lektionen var slut + att de va sista svenska lektionen för terminen , skönt eller vad ? nästa fredag har vi nämligen mentorsdag , vi ska till djurgårn med alla 8or och typ , ja jag vet inte riktigt.. och om två veckor är de svenska nationaldagen . när jag satt på bussen hem så ringde nathalie och sa att min bikini ( leopardbikinin från hm ) hade kommit till butiken, gissa om jag vart glad när den fanns i min storlek , har nämligen funderat att köpa den på webben men den va slut i min storlek där.. hon la iallafall in den åt mig och jag ska dit lite senare med mamma då vi ska beställa student skylt åt emil och prova lite mer skor . sen ikväll kanske gabriella kommer över och då kanske vi ska äta lite sushi och så kanske hon sover över, vi får se hur de blir . även om de inte går så finns de nog ingeet som kan sänka mig idag , solen gör mig så glad och de känns som att jag har en aura runt mig som bara strålar , nån som kännt som jag förut ?
nu ska jag ner och pilla lite i fotoalbumen , ska försöka blogga mer senare .. och även fixa min header , den ser ju bara så rolig ut xD
pussar ♥

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0