sneek-a-peek

gäsp (börjar jag alltid mina inlägg med de eller vad ? ) , värst vad tiden går fort .. jag som precis tänkte börja på ett nytt inlägg när jag märkte vad mycke klockan var.. och jag som inte ens börjat fixa mig för träningen än .. jaja, blir väll att slänga på¨sig lite saker och sen hoppa på bussen , jag vet att jag är lat men idag så är mammas cykel paj och jag orkar inte gå.. trots de fina vädret :P  har otroligt med träningsvärk i hela benen sen jag jobbade igår, skönt att de lönar av sig i lite money iallafall , nu ska jag pysa.. och innan jag drar måste jag diska.. ZzzZzzz... snacka om att jag längtar tills vår diskmaskin är igång igen , då ska jag aldrig mer klaga över hur jobbigt de är att stoppa i den..
puss på er ♥




lovade ju en liten sneek på vår nya lilla toa, så här kommer den (;
måste säga att de var väldigt svårt att få en bra överbild ... jaja , håll till godo :)


Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0