new bikini

även om jag inte känner mig så "bikini-klar" så har jag iallafall köpt en ny bikini (:  dock blev de inte den i leopard eftersom den inte hade kommit ut i den modellen jag ville ha , vill ju ha i bandeau modell och de fanns bara i trekants modell . dock hittade jag den andra bikinin jag var ute efter , som endast kostade 80 kr ,  den satt fint och jag tycker de är fint med färgglada bikinis , innan hade jag ju bara 2 st bh-bikinis i svart och blått. men nu har jag en till , gillade också att den är lite mer åt halterneck hållet så den kan hålla upp mina grejer (; haha


Kommentarer
Postat av: Ida

snygg

2008-05-23 @ 19:26:14
Postat av: Nathalie

Omeh... då la jag undan den i onödan ju*

2008-05-23 @ 21:34:31
URL: http://nathaliepeaches.blogg.se/

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0