måndag

hej hopp där ute , hoppas ni haft en trevlig dag . jag har haft de ganska mysigt, även om jag hade orienteringsdag , ute i skogen blåste de utahelsicke .. men jag och nathalie hade roligt åt andra saker istället , som när jag kutade över träsket och såg jättekul ut för att jag inte ville att de skulle läcka in för mycket vatten i mina skor (a) hihi
kom hem ungefär vid 2 , satte mig vid datan och så har de förblivigt ett tag nu .. men innan jag drar på träning vid 8 snåret så måste jag plugga so och spanska .. joooobiigt .. son är nog jobbigast där jag har en skrivuppgift kvar och så måste jag skriva svar på 2 frågor .. i spanskan ska jag plugga in lite ord till ett prov imorgon där vi ska skriva en berättelse . nu ska jag snart gå och äta lite , hoppas de finns kvar några nudlar som jag gjorde imorse .. orkar inte laga nått nu..
vi hörs ♥

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0